donderdag 5 april 2012

Mijn eerste blog...

Tja in deze snelle tijd van social media en bloggen moet ik er ook aan geloven. Wel wennen zeg, zomaar iets schrijven zonder dat iemand iets aan je vraagt.


De bedoeling van mijn blogs is het informeren alles omtrent de huizenmarkt. Een veel besproken onderwerp in deze tijd. Want zoals iedereen wel weet, het gaat niet goed in de huizenmarkt. Ik hoef hier niet te vertellen dat de gemiddelde verkooptijd van een woning alleen nog maar omhoog gaat.
Nee, dat weten we nu wel. 


Hoe gaan we anno 2012 nu echt huizen verkopen? Onder 'verkopen' bedoel ik dan niet een bord in de tuin en wat fotootjes op Funda zetten. Degene die marketing hebben gestudeerd kennen de marketingmix van 4, 5 en soms zelfs de 6 P's. Hoe gaan we die nu inzetten voor de verkoop van een huis? 
Hoe combineren we oude mediamiddelen met het nieuwe 'social' media? Wat gaan we doen om een woning te laten onderscheiden van andere woningen?
De verkoop van een huis is net zoals met andere producten. Er moet een marketing 'sausje' overheen.


In mijn volgende blogs meer over de aanpak om een huis te verkopen.


Veel succes!


groetjes,
De OpenHuisCoach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten